Nieuwe Mijn Partners in Energie omgeving is live
Op woensdag 16 oktober is de nieuwe bèta versie van Mijn Partners in Energie live gegaan. De vernieuwde ingelogde omgeving, met onder andere de Ticketdienst en het Contactpersonenregister, heeft niet alleen een ander uiterlijk gekregen. De gebruikerservaring is verbeterd, er zijn nieuwe features toegevoegd aan de Ticketdienst en de site is veel sneller. Ook is Partners in Energie ingestapt op Dienst Veilige Toegang.
De bèta versie blijft nog een aantal maanden parallel draaien naast de huidige versie, zodat gebruikers rustig kunnen overstappen. Naar verwachting worden begin 2025 de laatste functies (zoals dataverzoeken en gebruikersbeheer) op de bèta versie van Mijn Partners in Energie overgezet. De bèta versie zal dan de huidige versie definitief vervangen. Tot die tijd kun je als gebruiker zelf bepalen in welke versie je werkt.
Peter van Beelen, Product Manager van Partners in Energie, is trots op de livegang. Peter: “De livegang was om twee redenen een belangrijke mijlpaal. Ten eerste omdat we na een half jaar proefperiode met tien medewerkers van marktpartijen nu de volledig vernieuwde dienstverlening aan alle gebruikers aanbieden. Vooral de Ticketdienst is echt sterk verbeterd. Ten tweede omdat we de eerste van EDSN zijn die de gebruikers kennis laat maken met de nieuwe Dienst Veilige Toegang. Daarom was ik erg blij dat het redelijk vlekkeloos ging. Supertrots op de teams die hier hard aan hebben gewerkt!”
Wat is er verbeterd op Mijn Partners in Energie?
-
De Ticket overzichtspagina laadt sneller.
-
Bulkacties zijn mogelijk. Bijvoorbeeld meerdere tickets tegelijk toekennen aan een team of behandelaar.
-
Bij het aanmaken van een ticket wordt EAN-gerelateerde aansluitings- en storingsinformatie getoond.
-
Bij het aanmaken van een ticket krijgt de gebruiker kennisbankartikelen te zien die gerelateerd zijn aan de geselecteerde ticketcategorie.
-
Bij het aanmaken van een ticket zien gebruikers direct of er al andere tickets zijn gemaakt op dezelfde aansluiting.
-
Tickets die gebruikers aanmaken sluiten ze zelf af. Wel zo logisch, de gebruiker bepaalt zelf wanneer het ticket klaar is.
-
Het tevredenheidsonderzoek (voorheen CES score) is nu makkelijker in te vullen.
En dat is nog niet alles! Op deze pagina lees je wat er nog meer veranderd en verbeterd is.
Dienst Veilige Toegang
De lancering van de vernieuwde Mijn Partners in Energie-omgeving gaat samen met de instap op Dienst Veilige Toegang (DVT). Dienst Veilige Toegang is de nieuwe, veiligere manier van inloggen op alle diensten die EDSN namens de gezamenlijke netbeheerders beschikbaar stelt.
Dienst Veilige Toegang zorgt er in de toekomst voor dat je nog maar één account nodig hebt om in te loggen bij de diensten van EDSN. Dat is wel zo makkelijk! Partners in Energie is de eerste die instapt op deze manier van inloggen.
Op woensdag 16 oktober ontvingen alle gebruikers een mail met daarin een link die leidt naar de pagina waarop je een nieuw wachtwoord instelt. Wil je meer weten over het inloggen op Dienst Veilige toegang? Op deze pagina vind je antwoord op veelgestelde vragen.
Inloggen
Met deze verbeteringen wordt de Partners in Energie ervaring nog beter. Log in en ervaar het zelf.
Nog geen gebruiker van Partners in Energie, maar wel benieuwd? Maak dan een account aan.
Werk mee aan een duurzame toekomst
Hier bén je het kloppende hart van de energietransitie. Expert op het gebied van datadiensten. Scherp, vakkundig en klantgericht. Dat is hoe wij het doen. Samen bouwen aan iets dat niemand kent, maar iedereen mee te maken heeft. Meer uitdaging vind je nergens.
EDSN. Werk vol energie!
Bekijk onze vacatures